سومین کنفرانس «نداء الاقصی» با صدور بیانیه پایانی خواستار قطع همه‌جانبه روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد و تعامل با این رژیم را مشارکت در جنایات آن دانست.

کنفرانس «نداء الاقصی» خواستار قطع همه‌جانبه روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد

اعضای کنفرانس در این بیانیه که در کربلای معلی عراق برگزار شد حمایت مطلق خود را از ملت فلسطین در مسیر مبارزه برای آزادی کامل سرزمین فلسطین و پی‌گیری حقوق خود اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس همبستگی کامل خود را با مردم استوار غزه در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی ابراز کردند که از ۱۰ ماه پیش ادامه دارد.

آنها در بیانیه پایانی این کنفرانس با بیان اینکه انقلاب امام حسین(ع) در برابر ظلم و فساد، الهام بخش آزاداندیشی و تلاش برای کار خالصانه و فداکاری خواهد بود،  اعلام کردند جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بسیار وحشتناک‌تر از هر جنگ دیگری است.

در این بیانیه آمده است باید همه تلاش‌ها برای توقف جنگ غزه انجام و تمامی مقامات صهیونیستی از طریق پیگیری پرونده‌های حقوقی علیه رژیم صهیونیستی مجازات شوند.

اعضای کنفرانس «نداء الاقصی» در این بیانیه اعلام کردند هر گونه معامله با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوان و در هر زمینه، به منزله شرکت در جنایات آن است. آنها خواستار قطع هرگونه ارتباط با دشمن صهیونیستی و بازگشت به ارزش‌های حقیقت و عدالت شدند.

در این بیانیه آمده است ایستادگی و فداکاری نوار غزه، آزادگان جهان را در رویارویی با اشغالگر متحد کرد.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس بر اهمیت تداوم حمایت از ملت فلسطین تاکید کرده و از جبهه‌های پشتیبانی و حمایت از مقاومت فلسطین قدردانی کردند.

سومین کنفرانس بین‌المللی نداء الاقصی با حضور گسترده نمادها و شخصیت‌های برجسته فلسطین و جهان روز دوشنبه فعالیت خود را در شهر کربلای عراق آغاز کرد.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.